✔ Gratis bezorging vanaf €30 - ✔ Gratis retour
OPEN KOOP VERLENGD TOT 3 JANUARI 2025

Algemene voorwaarden



§1 Algemene voorwaarden

Alleen personen ouder dan 18 jaar mogen een koopcontract met Care of Carl AB (Zweeds registratienummer 556800-5739) aangaan.

Personen jonger dan 18 jaar moeten toestemming hebben van een ouder of voogd voordat zij een bestelling plaatsen.

Onze overeenkomst met u als klant is in het Engels.

Een contract tussen Care of Carl AB en de klant komt tot stand wanneer u bij het afrekenen actief akkoord gaat met deze algemene voorwaarden en op 'Bestelling plaatsen' klikt.

Prijzen zijn inclusief BTW.
Het bedrag wordt berekend volgens het btw-tarief in de regio waar de bestelling wordt geleverd.

We behouden ons het recht voor om duidelijke en onmiskenbare prijsfouten met terugwerkende kracht te corrigeren. Als u het niet eens bent met een prijscorrectie, kunt u uw bestelling zonder kosten annuleren.

We behouden ons ook het recht voor om een bestelling te annuleren in gevallen zoals technische fouten of wanneer een artikel niet langer op voorraad is.

Als u een reeds geplaatste bestelling wilt wijzigen, is dit alleen mogelijk tot het moment dat de bestelling vanuit ons magazijn is verzonden.

Alle artikelen blijven eigendom van Care of Carl AB totdat de volledige betaling is ontvangen.

Care of Carl AB behoudt zich het recht voor om een bestelling te annuleren in geval van verdenking van fraude.

Producten die gratis zijn inbegrepen bij de aankoop van andere goederen moeten ook worden teruggestuurd in verband met een retourzending. Het product dat bij de aankoop was inbegrepen, wordt anders voor de volledige waarde in rekening gebracht.

Voorbeeld: je koopt een jas van €499, waarbij bij de aankoop gratis een pet is inbegrepen, ter waarde van €89. Je retourneert de jas maar niet de muts, dus we betalen je €410 terug.


§2 Levering

De kosten van elke bezorgmethode worden weergegeven bij het afrekenen. Houd er rekening mee dat de bezorgkosten per regio kunnen verschillen.

We leveren alleen aan landen binnen de EU.

In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat een artikel in je bestelling niet op voorraad is en dus op nabestelling wordt geplaatst. Als we je bestelling niet tijdig kunnen verzenden, heb je het recht om je bestelling te annuleren zonder dat hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

Als je pakket tijdens het transport beschadigd raakt, moet dit onmiddellijk worden gemeld aan het bezorgbedrijf, waarna je contact moet opnemen met onze klantenservice. Als een bestelling tijdens het transport zoekraakt, moet dit binnen een redelijke termijn (2 maanden) aan ons worden gemeld.

De bevestiging van uw bestelling van Care of Carl AB wordt verzonden naar het e-mailadres dat u bij het afrekenen hebt opgegeven.

Leveringsmethoden:

Wij bieden momenteel twee leveringsmethoden: DHL Freight en DHL Express, die beide standaard thuisbezorging bieden, waarbij DHL Green samenwerkt met uw lokale postdienst voor de last mile delivery.

Als DHL je niet kan bereiken op het moment van levering, wordt je pakket mogelijk omgeleid naar een afhaalpunt in de buurt.

Afhaalberichten worden op één van de volgende manieren verstuurd, afhankelijk van of je ons je juiste mobiele telefoonnummer hebt doorgegeven:

Sms en e-mail updates: Je wordt per sms en/of e-mail op de hoogte gesteld dat je bestelling klaar is om te worden opgehaald op dezelfde dag dat deze aankomt op het afhaalpunt.

Updates per post: Als je geen mobiel telefoonnummer hebt opgegeven, krijg je een bericht thuisgestuurd waarin staat dat je bestelling klaar is om te worden opgehaald. Neem dit bericht, samen met een geldig identiteitsbewijs voor uw regio, mee naar het afhaalpunt om uw bestelling in ontvangst te nemen.

Je moet een geldig identiteitsbewijs kunnen tonen om je pakket af te halen. Als je niet de geadresseerde bent, maar een pakket namens hem of haar wilt afhalen, raadpleeg dan de informatie van je lokale postdienst.
Als een artikel niet beschikbaar is of als je levering vertraging oploopt, brengen we je hiervan op de hoogte via e-mail.

Als je niet tevreden bent met de gewijzigde leveringsraming, behoud je het recht om je bestelling te annuleren zonder dat hier kosten aan verbonden zijn. We kunnen geen enkele vorm van compensatie bieden voor vertraagde of niet-beschikbare artikelen.


§3 Betaling

Care of Carl AB brengt geen extra kosten in rekening voor het plaatsen van een bestelling bij ons, noch zullen wij extra kosten in rekening brengen nadat uw bestelling is geplaatst. Bijgevolg is het bedrag dat u moet betalen altijd hetzelfde als het totaalbedrag dat wordt vermeld bij het afrekenen, boven de knop 'Bestelling plaatsen'.

Dit bedrag is inclusief de prijs van de artikelen in je bestelling, BTW en eventuele verzendkosten.

De prijzen op careofcarl.com worden weergegeven in euro's (€) en dit is dan ook de valuta waarin je aankoop wordt verwerkt.

Als u betaalt met een kaart die een andere primaire valuta gebruikt, kan uw provider omrekeningskosten in rekening brengen, waarvoor Care of Carl AB geen verantwoordelijkheid draagt.

Kaartbetalingen: Wij accepteren Visa, Mastercard en American Express. Kies de optie 'Betalen met kaart' bij het afrekenen en volg de instructies. Uw bestelling wordt verzonden na ontvangst van uw betaling en er worden geen extra kosten in rekening gebracht. Kaartbetalingen worden beheerd door Nets en alleen kaarten waarvoor 3D-secure is geactiveerd, kunnen worden geaccepteerd.

PayPal: We accepteren betalingen via PayPal. Kies deze optie bij het afrekenen en volg de instructies. Als je geen PayPal-account hebt, kun je er bij het afrekenen een aanmaken. Je bestelling wordt verzonden na ontvangst van je betaling en er worden geen extra kosten in rekening gebracht.


§4 Uw recht om te annuleren

U heeft het recht uw artikelen om welke reden dan ook te retourneren of om te ruilen, mits u Care of Carl AB hiervan binnen 14 dagen na levering op de hoogte stelt.

Als de veertiende dag in het weekend valt of samenvalt met een nationale feestdag, wordt de retourtermijn verlengd tot de eerstvolgende werkdag.

Als de geretourneerde artikelen meer zijn behandeld dan strikt noodzakelijk is om hun vorm en functie te beoordelen, is de klant aansprakelijk voor de waardevermindering van het artikel. De hoogte van de waardevermindering wordt bepaald door Care of Carl AB.

Uw recht op annulering is afhankelijk van het feit of de artikelen met de originele verpakking en labels aan ons zijn geretourneerd. U hebt het recht om de artikelen die u ontvangt te beoordelen, maar dit recht komt te vervallen als de verzegeling is verbroken of de labels zijn verwijderd.

Het recht op annulering geldt niet voor ondergoed.

In gevallen waarin het geretourneerde artikel het etui, de verpakking, de gebruiksaanwijzing of het certificaat van echtheid mist, behoudt Care of Carl AB zich het recht voor om de retouraanvraag af te wijzen.

Artikelen die rechtstreeks aan huis worden geleverd, moeten op dezelfde manier worden geretourneerd als alle andere leveringsmethoden.

Ruilen: Artikelen die geruild moeten worden, kunnen zonder extra kosten worden geretourneerd, mits het retourlabel wordt gebruikt dat bij uw bestelling is meegeleverd. Ruilen' betekent in deze context de aankoop van een nieuw artikel voor elk geretourneerd artikel.

De snelste manier om een artikel te ruilen is door het oorspronkelijke artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Retourneren: U kunt uw artikelen binnen 14 dagen kosteloos retourneren naar Care of Carl AB voor volledige terugbetaling. De periode van 14 dagen gaat in op de datum waarop u uw bestelling in ontvangst neemt. Gebruik het retourformulier en het retouretiket die bij uw bestelling zijn meegeleverd.

Als het verkeerde artikel is geleverd, kunt u kiezen tussen een vervangend artikel of volledige terugbetaling.

Alle geretourneerde artikelen moeten zorgvuldig worden verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen.

Het terugsturen van artikelen naar Care of Carl AB gebeurt op eigen risico van de klant.

Defecte artikelen: Als u een artikel wilt retourneren vanwege schade of productiefouten, beoordelen we elk artikel handmatig en kunnen we u in sommige gevallen vragen het artikel naar ons op te sturen voor inspectie. De standaardperiode waarbinnen je een claim kunt indienen voor een defect artikel is drie (3) jaar. Elk defect moet binnen een redelijke termijn aan ons worden gemeld, dat wil zeggen zodra het wordt ontdekt of redelijkerwijs kan worden verwacht dat het wordt ontdekt. Hieronder wordt verstaan binnen twee (2) maanden nadat het defect is ontdekt.

Defecten die binnen zes maanden na levering worden ontdekt, worden beschouwd als productiefouten, tenzij het tegendeel wordt bewezen. Als het defect na meer dan zes maanden wordt ontdekt, is het aan de klant om aan te tonen dat het defect niet het gevolg is van normale slijtage/gebruik.

In eerste instantie zullen we proberen het defect te repareren. Als dit niet mogelijk is, zullen we u een vervangend product leveren, op voorwaarde dat het gemelde defect door ons is bevestigd.

Als het niet mogelijk is voor ons om u te voorzien van een vergelijkbaar product, behoudt u zich het recht voor om een volledige terugbetaling te eisen.

Onder normale omstandigheden worden restituties binnen 14 werkdagen nadat wij uw retouraanvraag hebben ontvangen en geaccepteerd op uw rekening bijgeschreven. Restituties kunnen alleen worden gecrediteerd op dezelfde rekening en betaalmethode die werden gebruikt op het moment van aankoop.

Als je liever het standaardformulier voor herroepingsrecht van de EU-commissie gebruikt, kun je dit hier vinden (PDF).

Retouradres:
Care of Carl AB
Företagsgatan 44
504 64 Borås
ZWEDEN

Contactgegevens voor retourzendingen en restituties:
E-mail: [email protected]
Telefoon: +46 010-707 95 80 (ma-vr 08:00-17:00 CET/CEST). Internationale tarieven zijn van toepassing. Neem contact op met je provider voordat je belt of gebruik in plaats daarvan bovenstaand e-mailadres.


§5 Assortiment

Care of Carl AB maakt voorbehoud voor wijzigingen in ons assortiment en behoudt zich het recht voor om een product uit de verkoop te halen voordat een aankoop is afgerond. Wij maken ook reserveringen voor artikelen die niet op voorraad zijn.

Voor bepaalde artikelen, zoals brandbare vloeistoffen (parfum) en elektronica, kunnen leveringsbeperkingen gelden.

De bezorgmethoden die we kunnen aanbieden, zijn afhankelijk van de artikelen in je winkelmandje.

De beschikbare leveringsmethoden worden getoond bij het afrekenen nadat u informatie over uw regio en stad/postcode hebt verstrekt.

Care of Carl AB maakt een voorbehoud voor eventuele drukfouten op onze website.

Wij kunnen niet garanderen dat alle geleverde afbeeldingen het uiterlijk van het product nauwkeurig weergeven.

Care of Carl behoudt zich het recht voor om haar prijzen aan te passen en eventuele prijsfouten te corrigeren.


§6 Overmacht

Care of Carl AB is niet aansprakelijk voor enige tekortkoming in de nakoming van enig deel van deze overeenkomst indien de tekortkoming te wijten is aan overmacht.

Voorbeelden van wat wordt beschouwd als overmacht zijn onder andere, maar niet beperkt tot, actie of inactiviteit van een overheidsinstantie, nieuw geïmplementeerde of gewijzigde wetten, arbeidsconflicten, blokkades, branden, overstromingen, sabotage, ernstige ongevallen en natuurrampen.

De definitie van overmacht omvat ook beslissingen van autoriteiten die een negatieve invloed hebben op de markt of het product zelf, zoals beperkingen op indicaties, waarschuwingslabels, verboden artikelen, enzovoort, evenals abnormale marktomstandigheden, of als de normale activiteiten van het bedrijf zijn beïnvloed door criminele activiteiten.


§7 Geschillenbeslechting

Klachten of opmerkingen over de producten of diensten van Care of Carl AB kunt u richten aan onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected] of te bellen naar +46 010-707 95 80 (ma-vr 08:00-17:00 CET/CEST, internationaal tarief van toepassing).

Als u ontevreden bent over onze afhandeling van uw zaak, neem dan contact op met uw nationale autoriteit voor consumentenbescherming.

Contactgegevens voor elke EU-lidstaat vindt u hier.

U kunt ook gebruik maken van het platform voor onlinegeschillenbeslechting dat beschikbaar is op de website van de Europese Commissie.

We zijn op geen enkele manier verplicht om alternatieve methoden voor geschillenbeslechting te gebruiken, maar zullen de mogelijke stappen per geval beoordelen.


§8 Clausule inzake eerlijk gebruik

Omdat sommige klanten abnormaal koopgedrag vertonen en op die manier willen profiteren van ons gratis retourbeleid, hebben we de "Fair Use-clausule" geïntroduceerd.

Wanneer we een koopgedrag identificeren dat we als abnormaal en onaanvaardbaar beschouwen, zullen we van geval tot geval beslissen of een klant zal worden geweigerd om bij ons te kopen. Dit kan gebeuren door producten terug te sturen die niet meer in nieuwstaat zijn of niet overeenkomen met wat er geleverd is. Bij extreem veel aankopen en een abnormaal retourpercentage kunnen toekomstige aankopen worden geweigerd of kunnen retourkosten van €10 in rekening worden gebracht. Als u hierdoor wordt getroffen of van mening bent dat wij een onjuiste beoordeling hebben gemaakt, kunt u contact met ons opnemen voor overleg.

In de gevallen waarin CareOfCarl reden heeft om wangedrag of fraude in verband met een bestelling te vermoeden, zal deze worden gestopt in overeenstemming met de "Fair Use clausule". Een vermoeden kan gebaseerd zijn op meerdere objectieve en niet-discriminerende factoren. Dit kunnen zaken zijn als niet opgehaalde pakketten, beschuldiging van onjuiste behandeling bij CareOfCarl of onze partners, samenstelling van bestellingen of abnormale procedure bij het retourneren/ontvangen van pakketten.

Wil u doorgaan waar u gebleven was?

Nee, ik wil opnieuw beginnen
Ja, ik wil doorgaan

Klantenservice

Terug

Contact opnemen

Telefoon

+46 (0)10-707 95 80
Ma-vr 08:00-17:00 CET/CEST. Internationale tarieven zijn van toepassing. Neem contact op met uw provider voordat u belt of neem contact met ons op via e-mail op het onderstaande adres.

E-mail

[email protected]
We streven ernaar u e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.

Aanvullende contactgegevens

Contactgegevens voor specifieke afdelingen vindt u hier..


FAQ

Antwoorden op de meest gestelde vragen vind u hier..

4.62/5 1974 Beoordelingen

Très bon service, rapport qualité-prix excellent. 

Dorcy C

2024-12-09

Koper

2024-11-24

Goede site. Snel geleverd voor een nette prijs.

Ton d

2024-12-09

Koper

2024-11-24

Very professional,  they replied to my email Very quickly and gave me tracking for my parcel, arrived in time ,thanks. 

Kastriot S

2024-12-09

Koper

2024-11-21

El proceso de compra fue bien. Todo sin problema. Volveré a comprar por la exclusividad de los productos de la tienda, dificiles de encontrar en otras webs.

EDUARDO M

2024-12-06

Koper

2024-11-10

Produit de qualité, taille parfaitement, parfait 

Marwan E

2024-12-05

Koper

2024-11-21

Good communication Good quality Rapid delivery 

Elisabeth W

2024-12-04

Koper

2024-11-20

J ai apprécié le suivi de la commande et les facilités de retour 

Xavier P

2024-12-04

Koper

2024-11-19

Snelle reactie van de klantenservice op een vraag en snelle levering

Bea v

2024-12-03

Koper

2024-11-19

everything ok!

ANDREA C

2024-12-03

Koper

2024-11-18

Ottima esperienza 

Filannino G

2024-12-02

Koper

2024-11-15

Very Good!!!!

Ognyan P

2024-12-02

Koper

2024-11-15

Très bien je recommande le site 

Stephane L

2024-11-27

Koper

2024-11-12

Très bon produit et livraison très rapide 

Léandre W

2024-11-27

Koper

2024-11-13

Fast delivery and returns

Dennis K

2024-11-26

Koper

2024-11-12

Fast delivery and high brands ! Highly recommend  

Aleksander M

2024-11-26

Koper

2024-11-11

Excellent service 

Ergil S

2024-11-25

Koper

2024-11-08

Perfect buy, speedy delivery, not overpriced. I ‘m happy with the exact same pair of shoes that I bought some 15 years ago

W.H. v

2024-11-25

Koper

2024-11-11

Molto bello il messaggio all’interno del pacco con il nome di chi l’ ha fatto. Bellissimo il cappello, molto caldo.

Luca B

2024-11-25

Koper

2024-11-08

J’ai bien reçu mes chaussures, elles sont magnifiques et confortables, je recommande Carr of Carl.

Yann L

2024-11-25

Koper

2024-11-10

it was a nice buying experience.  Excellent service and quality as well.

Michele C

2024-11-25

Koper

2024-11-09

Quick and eficient

Guillaume B

2024-11-21

Koper

2024-11-07

Excellent service. Réponse rapide. Merci

Hacem D

2024-11-21

Koper

2024-11-06

Ottimo prodotto, ottima azienda 

Lorenzo C

2024-11-21

Koper

2024-11-06

Fast shipping and great communication! 

Julija B

2024-11-21

Koper

2024-11-06

Super fast and streamlined experience 🍀

Tomo L

2024-11-21

Koper

2024-11-07

Very good fast reliable service will definitely order more things for my husband 

Amanda M

2024-11-21

Koper

2024-11-05

Quality parts and great after-sales service 👍

Gregoire J

2024-11-20

Koper

2024-11-05

Fast and perfect.Great purchase.

Giorgio A

2024-11-20

Koper

2024-11-05

Envío rápido y bien empaquetado.  

Juan j

2024-11-18

Koper

2024-11-01

Choose your delivery country
  • Sweden
  • Denmark
  • Norway
  • Finland
  • Germany
  • Austria
  • Belgium
  • Ireland
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czechia (Czech Republic)
  • Estonia
  • Greece
  • Hungary
  • Liechtenstein
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malta
  • Poland
  • Portugal
  • Slovakia
  • Slovenia
  • Netherlands
  • France
  • Switzerland
  • Spain
  • Italy
  • United Kingdom