Gratis bezorging vanaf €30 - Gratis retour

Veelgestelde vragen

Zoek informatie over:

  • RETOURZENDINGEN & OMRUILINGEN

      Hoe lang heb ik de tijd om een artikel te retourneren?

      Artikelen kunnen binnen 14 dagen na de leveringsdatum worden geretourneerd.

      Hoe retourneer ik een artikel?

      Het online registreren van je retour/ruiling neemt slechts een minuut in beslag en zorgt ervoor dat u retouraanvraag veel sneller wordt verwerkt. U kunt dit doen door de instructies op u profiel te volgen.

      U kunt je retouraanvraag ook handmatig registreren:

      1. Vul het retourformulier in en voeg het bij het pakket samen met de artikelen die u wilt retourneren. Stuur een e-mail naar contact@careofcarl.com als u een nieuw retourformulier nodig hebt.
      2. Je kunt dezelfde verpakking gebruiken als waarin u bestelling is geleverd of de artikelen zelf opnieuw verpakken.
      3. Bevestig het voorgefrankeerde retouretiket aan de buitenkant van het pakket en breng het naar het dichtstbijzijnde afleverpunt.


      Lees hier meer over ons retourbeleid.

  • LEVERING

      In welke regio's leveren jullie?

      Care of Carl levert in de hele EU. Voor bestemmingen in Scandinavië, Duitsland en Oostenrijk adviseren wij gebruik te maken van onze lokale sites die te vinden zijn op de volgende adressen:

      Denemarken: careofcarl.dk
      Finland: careofcarl.fi
      Duitsland & Oostenrijk: careofcarl.de
      Noorwegen: careofcarl.no
      Zweden: careofcarl.se
      Nederland: careofcarl.nl
      Frankrijk: careofcarl.fr



      Ik ben het referentienummer voor het ophalen van mijn pakket kwijt. Kan ik het nog ophalen?

      Toen het pakket werd verstuurd, had je een e-mail moeten ontvangen met het trackingnummer. Hiermee kun je controleren waar en wanneer je het pakket kunt ophalen.

      Hoe lang heb ik om mijn pakket op te halen?

      Je pakket kan tot 7 dagen vanaf de bezorgdatum worden opgehaald.

      Hoe annuleer ik mijn bestelling?

      Stuur een e-mail naar contact@careofcarl.com. Houd er rekening mee dat we u bestelling niet kunnen annuleren zodra deze ons magazijn heeft verlaten. In dat geval raden we je aan de normale procedure voor het retourneren van een artikel te volgen, die hier wordt uitgelegd..


      Welke bezorgopties bieden u?

      DHL Green:
      DHL's bezorgservice over de grond is minder belastend voor het milieu in vergelijking met het verzenden van bestellingen per vliegtuig. Via het DHL Green initiatief investeert het bedrijf ook in ambitieuze milieuprojecten om de klimaatvoetafdruk van uw levering verder te verkleinen. Je ontvangt een melding zodra je pakket onderweg is en je kunt je aflevervoorkeuren aanpassen. Als je niet thuis bent als uw bestelling aankomt, kunt u deze ophalen bij een DHL Servicepoint bij jou in de buurt. Geschatte levertijd: 3-6 werkdagen.

      DHL Express:
      DHL Express is een efficiënte luchtvrachtdienst die in de meeste delen van de EU binnen één werkdag kan leveren. U ontvangt een bericht zodra u pakket onderweg is en u kunt u aflevervoorkeuren aanpassen. Als u niet thuis bent als u bestelling aankomt, kun u deze ophalen bij een DHL Servicepoint bij uw in de buurt. Geschatte levertijd: Normaal gesproken binnen 1-2 werkdagen.

  • BETALINGEN EN TERUGBETALINGEN

      Ik wil een artikel retourneren dat ik met een cadeaubon heb gekocht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

      Het tegoed zal worden gecrediteerd op uw Care of Carl account en kan worden gebruikt voor toekomstige aankopen.


      Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?


      Kaart betalingen

      Visa, Mastercard eller American Express. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.*

      Paypal

      Als u met PayPal wilt betalen, selecteert u bij het afrekenen de optie PayPal en volg u de instructies. U hebt een PayPal-account nodig om deze betaalmethode te gebruiken. Als u nog geen account hebt, kun u deze eenvoudig aanmaken tijdens het plaatsen van u bestelling. U bestelling wordt verzonden zodra we u betaling hebben ontvangen en er worden geen extra kosten in rekening gebracht.*

      *Transacties worden verwerkt in euro's (€). Als uw kaart een andere primaire valuta heeft, kan uw provider valutawisselkosten in rekening brengen, waarvoor Care of Carl AB geen verantwoordelijkheid draagt. Neem contact op met uw kaartuitgever of bank voor meer informatie.

  • FOUTE ARTIKELEN

      Hoe dien ik een claim in met betrekking tot een defect artikel?

      Neem contact met ons op via contact@careofcarl.com, en geef ons een beschrijving van het probleem en een afbeelding waarop het defect te zien is.

      Hoe wordt mijn claim opgelost?

      In eerste instantie wordt de storing zonder extra kosten voor u verholpen door een kleermaker of schoenmaker. Als uw claim wordt goedgekeurd en reparatie niet mogelijk is, bieden we u de keuze tussen een vervangend artikel, het bedrag op uw rekening gecrediteerd of een volledige terugbetaling.

Veilig winkelen

Onze klanten moeten volledig op hun gemak kunnen winkelen bij CareOfCarl.nl. Lees hieronder meer over onze veiligheids- en beveiligingsmaatregelen.

  • Betaalmethoden

      Care of Carl biedt de volgende betaalmethoden:

      Kaart betalingen

      Visa, Mastercard of American Express. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.

      PayPal

      Als u met PayPal wilt betalen, selecteert u bij het afrekenen de optie PayPal en volgt u de instructies. U moet een PayPal-account nodig hebben om deze betaalmethode te gebruiken. Als u nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig aanmaken tijdens het plaatsen van u bestelling. U bestelling wordt verzonden zodra we u betaling hebben ontvangen en er worden geen extra kosten in rekening gebracht.

  • Cookies

      Wat zijn cookies en hoe gebruiken we ze?

      Cookies worden gebruikt om de functionaliteit van een website te maximaliseren en de beste winkelervaring te bieden. Cookies stellen ons onder andere in staat om bij te houden welke artikelen zich in uw winkelwagen bevinden.

      Cookies zijn kleine tekstbestanden die lokaal op uw apparaat worden opgeslagen en die informatie bevatten waarmee de website elke bezoeker kan identificeren.

      Er zijn twee soorten cookies, en beide worden door Care of Carl gebruikt. Het eerste type wordt permanent op uw apparaat opgeslagen en bijvoorbeeld gebruikt om te meten hoe u als bezoeker door onze homepage navigeert.

      Het andere veelgebruikte type cookie is een "sessiecookie", dat een unieke identificatie bevat waarmee onze servers kunnen bijhouden welke bezoeker wie is. Sessiecookies worden nooit permanent op uw apparaat opgeslagen, maar worden automatisch verwijderd zodra u uw browser afsluit. Care of Carl maakt ook gebruik van cookies van derde partijen om de beste ervaring te bieden. Cookies moeten worden geactiveerd om u een probleemloze ervaring te kunnen bieden.

      Kan ik zelf bepalen hoe cookies worden gebruikt?

      Ja. Als u het gebruik van cookies wilt blokkeren, kunt u dit doen via de beveiligingsinstellingen van uw browser. De manier waarop u dit doet, hangt af van de browser die u gebruikt. Het uitschakelen van cookies zal echter de functionaliteit van de website beperken.

      Als u marketing die op een ander platform plaatsvindt wilt inactiveren, vindt u hieronder instructies. Houd er rekening mee dat dit soort marketing alleen door de gebruiker zelf kan worden geïnactiveerd.

      Om op intrest gebaseerde reclame van Facebook te deactiveren:

      Ga naar http://www.facebook.com/ads/preferences/edit/, en klik op "Advertentie-instellingen".

      Om op interesses gebaseerde advertenties van Google te deactiveren:

      Als u niet bent aangemeld bij u Google-account, ga u naar https://adssettings.google.com/anonymous en schakel u de twee blauwe selectievakjes uit zodat ze grijs worden en klik u vervolgens op "Inactiveren" in het pop-upvenster dat verschijnt.
      Als u momenteel bent aangemeld bij uw Google-account, gaat u naar https://adssettings.google.com/authenticated Schakel het blauwe selectievakje aan de rechterkant uit zodat het grijs wordt en klik vervolgens op "Inactiveren" in het pop-upvenster dat verschijnt.

      Op interesses gebaseerde marketing van Criteo uitschakelen:

      Ga naar https://www.criteo.com/privacy, en scroll naar beneden naar rubriek 2, "Criteo Sponsored Products". Klik op beide knoppen naast "Opt out" en zorg ervoor dat ze op "on" staan.

Wil u doorgaan waar u gebleven was?
Nee, ik wil opnieuw beginnen
Ja, ik wil doorgaan
4.69/5 1034 Beoordelingen

Very nice shopping experience. Fast delivery and good price

Chang L

2023-12-07

Koper

2023-11-21

Great service, delivery delivery on point top quality designer, brands, patch packaging, nice and neat definitely recommend shopping website nice and clear Lowson information

David B

2023-12-07

Koper

2023-11-22

Great payment opportunities like paying in 3 payments without interest through Klarna. Speedy delivery in a fashionable box. 

Ali U

2023-12-05

Koper

2023-11-20

La livraison en France est très rapide, je conseille vraiment 

Erwan C

2023-12-05

Koper

2023-11-20

Très bien. Livraison rapide, produit conforme et bien emballé.

CECILE B

2023-11-28

Koper

2023-11-14

Made a sizing-mistake on an A-brand belt; very swiftly after my return, I had the correct size in my hands. Very reasonable prices, in this case under current list. Clean and quick experience, will most likely come back!

Peter C

2023-11-27

Koper

2023-11-12

EXCELLENT SERVICE !!! I ordered from Greece and received my order within 2 days !

ANNA K

2023-11-21

Koper

2023-11-06

Like the unbrella

Songrong J

2023-11-21

Koper

2023-11-04

+++ Très bien +++

Ludovic N

2023-11-21

Koper

2023-11-06

Top et efficace 

Grégory P

2023-11-20

Koper

2023-11-05

super quick delivery 

Hanna S

2023-11-18

Koper

2023-09-13

Amazing packaging and a signature as a person touch. Wow

Ajay S

2023-11-17

Koper

2023-10-25

thanks to ahmad

Chedi E

2023-11-16

Koper

2023-11-01

Very fast delivery, perfectly packed and outstanding communication. 

Marc S

2023-11-14

Koper

2023-10-29

Best of the best!

Niels E

2023-11-13

Koper

2023-07-17

Super… Livraison rapide, emballage, signé. Je recommande.

Damien A

2023-11-13

Koper

2023-10-27

Absolutely fantastic! Thank you!

Lionel B

2023-11-11

Koper

2023-10-11

Great service! I would recommend this shop.

Leonard V

2023-11-10

Koper

2023-10-25

Envoi très rapide 

Laurence C

2023-11-07

Koper

2023-10-23

Excellent price (best in Europe for Flatiron watch box), quick (and free) delivery, high quality... How not to recommend?

Ivor M

2023-11-06

Koper

2023-10-23

Super, envoi très rapide et sécurisé. Je recommande à 100%

Pauline M

2023-11-02

Koper

2023-10-18

Promptly delivered and as ordered. Will shop again!

Rory M

2023-11-02

Koper

2023-10-19

Colis reçu très rapidement et bien protégé

Carole V

2023-10-29

Koper

2023-10-12

My first purchase from Care of Carl went very smoothly. I was kept well informed of every next step and the shoes were delivered promptly. I'm very satisfied.

Cees G

2023-10-22

Koper

2023-09-29

Really fast delivery, really happy of the reactivity.

Adrien F

2023-10-19

Koper

2023-10-04

Great experience and good packaging. Thanks Veronica

Johnathan T

2023-10-19

Koper

2023-10-05

Good product, fast delivery. Trustful 

Hans M

2023-10-19

Koper

2023-10-05

Excellent socks

Marnix O

2023-10-16

Koper

2023-10-02

Welkom!
Wilt u doorgaan med bezorging naar Nederland?
CareofCarl.nl levert alleen binnen Nederland.
Kies anders een ander land om te bezorgen.
Mijn keuze opslaan
Verder naar Nederland »