

Meer opties?
Fabric Softener Sport 750ml
Waarom zou ik bij Care of Carl moeten winkelen?
Veilige betaling met
Soepele levering van

-
Productgegevens
-
"
- Geur: Jasmijn, fris en bloemig.
- Sportkledingwasmiddel: geeft de textiel een zacht en fris gewassen gevoel, maakt het strijken makkelijker en vermindert de elektrostatische elektriciteit aan de kleding.
- Bevat geen kleurstof.
- Zeer geconcentreerd en bevat plantaardige, biologisch gecertificeerde weekmakers
- Te recyclen als plastic.
- Dosering: 10-15 ml, afhankelijk van de hoeveelheid was. 5 ml voor handwas.
- Gemaakt in Zweden.
- 750 ml.
Bevat: Niet-ionogene oppervlakteactieve stoffen, Geurstof <5%
-
Verzorging & materiaal
-
Beoordelingen
5(4 Beoordeling)(4)(0)(0)(0)(0)Har beställt mjukmedel sport från Washologi tidigare. Är mycket nöjd med dessa produkter ✨✨✨Mitt favorit mjukmedel ✨ ✨✨Har beställt mjukmedel sport från Washologi tidigare. Är mycket nöjd med dessa produkter ✨✨✨Mitt favorit mjukmedel ✨ ✨✨
-
Over Washologi
Washologi is het wasproduct dat een link legt tussen kleding en interieur. Met evenveel aandacht voor inhoud, milieubewustzijn en duurzaamheid als voor verpakking en design, hebben ze een concept dat ontbrak in de markt.
Washologi is gebaseerd op Victoria's eigen dagelijks leven, als moeder van vier kinderen, midden in haar carrière. Tijdens een renovatie van het huis en de wasruimte ontstond het idee van producten die harmoniëren met zowel functie, efficiëntie als esthetiek.
-
Fabrikantinformatie
- Naam:
- Washologi AB
- Adres:
- Grevgatan 48, 114 58 Stockholm
- Contact:
- [email protected]
- Productcode:
- 22995610
- EAN/GTIN:
- 7350078660051
- Fabrikant artikelnummer
- 800PKT
- Land van herkomst:
- Zweden
Hierboven hebben we antwoorden verzameld op enkele veelgestelde vragen die nuttig kunnen zijn. Als u een specifieke vraag heeft over productsafety, raden we aan contact op te nemen met de fabrikant.
Washologi is het wasproduct dat een link legt tussen kleding en interieur. Met evenveel aandacht voor inhoud, milieubewustzijn en duurzaamheid als voor verpakking en design, hebben ze een concept dat ontbrak in de markt.
Washologi is gebaseerd op Victoria's eigen dagelijks leven, als moeder van vier kinderen, midden in haar carrière. Tijdens een renovatie van het huis en de wasruimte ontstond het idee van producten die harmoniëren met zowel functie, efficiëntie als esthetiek.