

Meer opties?
Sport Wash 750ml
Waarom zou ik bij Care of Carl moeten winkelen?
Veilige betaling met
Soepele levering van

-
Productgegevens
- Geur: Jasmijn, fris en bloemig.
- Speciaal ontworpen voor sport- en trainingskleding, verwijdert vuil en geur. Bevat geen kleurstoffen of bleekmiddelen.
- Zeer geconcentreerd.
- Vermijd gebruik op zijde en wol.
- Wordt gerecycleerd als plastic.
- Dosering: 40-75 ml per wasbeurt, afhankelijk van de hardheid van het water en de hoeveelheid vuile kleding. 5 ml voor handwas.
- Gemaakt in Zweden.
- 750 ml.
Bevat: Niet-ionogene oppervlakte-actieve stoffen, Anionogene oppervlakte-actieve stoffen, amfotere oppervlakte-actieve stoffen, zeep, parfum, enzymen en conserveermiddelen.Productcode22994410
-
Verzorging & materiaal
-
Beoordelingen
3(1 Beoordeling)(0)(0)(1)(0)(0)
-
Over Washologi
Washologi is het wasproduct dat een link legt tussen kleding en interieur. Met evenveel aandacht voor inhoud, milieubewustzijn en duurzaamheid als voor verpakking en design, hebben ze een concept dat ontbrak in de markt.
Washologi is gebaseerd op Victoria's eigen dagelijks leven, als moeder van vier kinderen, midden in haar carrière. Tijdens een renovatie van het huis en de wasruimte ontstond het idee van producten die harmoniëren met zowel functie, efficiëntie als esthetiek.
-
Fabrikantinformatie
- Naam:
- Washologi AB
- Adres:
- Grevgatan 48, 114 58 Stockholm
- Contact:
- [email protected]
- Productcode:
- 22994410
- EAN/GTIN:
- 7350078660136
- Fabrikant artikelnummer
- 510PKG
- Land van herkomst:
- Zweden
Hierboven hebben we antwoorden verzameld op enkele veelgestelde vragen die nuttig kunnen zijn. Als u een specifieke vraag heeft over productsafety, raden we aan contact op te nemen met de fabrikant.
Washologi is het wasproduct dat een link legt tussen kleding en interieur. Met evenveel aandacht voor inhoud, milieubewustzijn en duurzaamheid als voor verpakking en design, hebben ze een concept dat ontbrak in de markt.
Washologi is gebaseerd op Victoria's eigen dagelijks leven, als moeder van vier kinderen, midden in haar carrière. Tijdens een renovatie van het huis en de wasruimte ontstond het idee van producten die harmoniëren met zowel functie, efficiëntie als esthetiek.