

Meer opties?
Linen Water Pleasure 750ml
Waarom zou ik bij Care of Carl moeten winkelen?
Veilige betaling met
Soepele levering van

-
Productgegevens
-
"
- Geur: Mimosa, bloemig en zacht.
- Vreugde - Voegt een fris gewassen gevoel toe met een bloemige geur van lelietje-van-dalen, bevat geen kleurstof of polycyclische muskus.
- Natuurlijke extracten in het parfum.
- Recycled als plastic.
- Gemaakt in Zweden.
- 750 ml.
Bevat: <5% Niet-ionogene oppervlakte-actieve stoffen, Parfum <5%Productcode22996610
-
Verzorging & materiaal
-
Over Washologi
Washologi is het wasproduct dat een link legt tussen kleding en interieur. Met evenveel aandacht voor inhoud, milieubewustzijn en duurzaamheid als voor verpakking en design, hebben ze een concept dat ontbrak in de markt.
Washologi is gebaseerd op Victoria's eigen dagelijks leven, als moeder van vier kinderen, midden in haar carrière. Tijdens een renovatie van het huis en de wasruimte ontstond het idee van producten die harmoniëren met zowel functie, efficiëntie als esthetiek.
-
Levering & retour
- Gratis verzending bij bestellingen vanaf €30
- Snelle levering – meestal binnen 1–3 werkdagen
- Traceerbare levering met Budbee of DHL
- Gratis retour – met retourlabel inbegrepen in het pakket
- 14 dagen bedenktijd, zodat je de items rustig thuis kunt passen
We willen dat elke bestelling bij Care of Carl een vlotte en veilige ervaring is.
Retourneren is eenvoudig via onze retourservice of met hulp van onze klantenservice.
-
Fabrikantinformatie
- Naam:
- Washologi AB
- Adres:
- Grevgatan 48, 114 58 Stockholm
- Contact:
- info@washologi.se
- Productcode:
- 22996610
- EAN/GTIN:
- 7350078660105
- Fabrikant artikelnummer
- 400PKT
- Land van herkomst:
- Zweden
Hierboven hebben we antwoorden verzameld op enkele veelgestelde vragen die nuttig kunnen zijn. Als u een specifieke vraag heeft over productsafety, raden we aan contact op te nemen met de fabrikant.
Washologi is het wasproduct dat een link legt tussen kleding en interieur. Met evenveel aandacht voor inhoud, milieubewustzijn en duurzaamheid als voor verpakking en design, hebben ze een concept dat ontbrak in de markt.
Washologi is gebaseerd op Victoria's eigen dagelijks leven, als moeder van vier kinderen, midden in haar carrière. Tijdens een renovatie van het huis en de wasruimte ontstond het idee van producten die harmoniëren met zowel functie, efficiëntie als esthetiek.