

Meer opties?
Linen Water Bergamot 750ml
Waarom zou ik bij Care of Carl moeten winkelen?
Veilige betaling met
Soepele levering van

-
Productgegevens
-
"
- Geur: Bergamot, citroesfrisse en mannelijke sportieve geur met basisnoten van sandelhout
- Voegt een fris gewassen gevoel toe met een frisse citrusgeur van bergamot, bevat geen kleurstof of inktvlekken.
- Natuurlijke extracten in het parfum.
- Zeer geconcentreerd.
- Gerecycleerd als plastic.
- Gemaakt in Zweden.
- 750 ml.
Bevat: <5% Niet-ionogene oppervlakteactieve stoffen, Parfum <5%Productcode22996810
-
Verzorging & materiaal
-
Beoordelingen
4.7(3 Beoordeling)(2)(1)(0)(0)(0)Snabb leverans som vanligt. Gillar doften. Inte för påträngande, snarare lätt och fräsch, och doftar rätt manligt.
-
Over Washologi
Washologi is het wasproduct dat een link legt tussen kleding en interieur. Met evenveel aandacht voor inhoud, milieubewustzijn en duurzaamheid als voor verpakking en design, hebben ze een concept dat ontbrak in de markt.
Washologi is gebaseerd op Victoria's eigen dagelijks leven, als moeder van vier kinderen, midden in haar carrière. Tijdens een renovatie van het huis en de wasruimte ontstond het idee van producten die harmoniëren met zowel functie, efficiëntie als esthetiek.
-
Fabrikantinformatie
- Naam:
- Washologi AB
- Adres:
- Grevgatan 48, 114 58 Stockholm
- Contact:
- [email protected]
- Productcode:
- 22996810
- EAN/GTIN:
- 7350078660112
- Fabrikant artikelnummer
- 1400PKT
- Land van herkomst:
- Zweden
Hierboven hebben we antwoorden verzameld op enkele veelgestelde vragen die nuttig kunnen zijn. Als u een specifieke vraag heeft over productsafety, raden we aan contact op te nemen met de fabrikant.
Washologi is het wasproduct dat een link legt tussen kleding en interieur. Met evenveel aandacht voor inhoud, milieubewustzijn en duurzaamheid als voor verpakking en design, hebben ze een concept dat ontbrak in de markt.
Washologi is gebaseerd op Victoria's eigen dagelijks leven, als moeder van vier kinderen, midden in haar carrière. Tijdens een renovatie van het huis en de wasruimte ontstond het idee van producten die harmoniëren met zowel functie, efficiëntie als esthetiek.